donderdag 11 januari 2018

Pagina's met roosjes in mijn bullet journal


Ik was weer heerlijk aan het tekenen in mijn bullet journal.
Dit keer een begin van de maand februari.
Misschien heb je er al een beetje van gezien.
Een paar weken geleden liet ik jullie namelijk de weekpagina's van januari zien.
Op de laatste foto kon je al een stukje zien van de pagina van de eerste paar dagen van februari. Ik maakte een weekspread. Op de linkerpagina de dagen van januari en op de rechterpagina de dagen van februari.


Ook maakte ik nog een maandoverzicht. Die zie je hierboven. Voor deze maand koos ik voor tekeningen van hartjes en roosjes. Het is immers de maand van Valentijnsdag.


Wil je meer weten over bullet journaling?
We geven er ook informatie-middagen en -avonden over.

De volgende zijn op:
dinsdagavond 16 januari 19.30- 21.30 uur,
woensdagavond 31 januari 19.30-21.30 uur (nieuwe datum)

Je kunt je daarvoor opgeven via de webwinkel.

In onze (web)winkel hebben we ook bullet journals, boeken over bullet journaling, stempels en sjablonen te koop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten