vrijdag 5 januari 2018

De december pagina's van mijn bullet journal


Zoals jullie misschien wel weten, ben ik in december begonnen met bullet journaling.
Eergisteren kwam ik erachter dat ik jullie de pagina's van december nog niet heb laten zien. Gisteren heb ik ze gefotografeerd en de persoonlijke gegevens onleesbaar gemaakt.
(De pagina's van januari liet ik al eerder hier en hier zien.)

Op de foto hierboven zie je mijn maandlog en hieronder mijn weeklogs.
Ik maakte tekeningen die bij deze maand passen, zoals een mijter, pietenmuts, hulst, kaarsen, sterren, kadootjes en een schaal met oliebollen. Ik heb ze ingekleurd met rood, groen en goud. Ook maakte ik met die kleuren spetters op de pagina's. Door op alle pagina's in dezelfde kleur te werken, passen ze mooi bij elkaar.
Voor het tekenen en schrijven gebruikte ik micron pennen. Deze zijn watervast, waardoor ze niet uitlopen bij het inkleuren.






Dat was de eerste maand dat ik aan bullet journaling deed. Ik vind het heel leuk om te doen en ik vind het ook heel overzichtelijk. Inmiddels leerde ik dat ik te veel taken op mijn to-do-lijstje zet. Waardoor ik elke week weer taken moet migreren.
Ik verwacht dan ook dat ik door bullet journaling wat inzichtelijker krijg hoe lang sommige werkzaamheden duren. En dat ik daardoor beter kan plannen.

Lijkt bullet journaling jou ook wel wat, maar wil je eerst nog wat meer over bullet journaling weten?
Kom dan naar de informatie avond die ik daarover geef.
De volgende is op dinsdagavond 16 januari.
Je kunt je hiervoor opgeven via de webwinkel of telefonisch (0229-581018).

Ook hebben we allerlei materialen voor bulletjournaling in onze (web)winkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten