donderdag 14 december 2017

Winterse pagina's in mijn Bullet Journal


Sinds kort ben ik bezig met bullet journaling.
Een bullet journal is een notitieboek, waarin je een agenda, dagboek, to-do-lijstjes en notities combineert.
Je kunt dat versieren, maar dat hoeft niet.

Door de speciale manier van het noteren van je taken, kun je productiever zijn en meer overzicht krijgen.
En met een druk gezinsleven en een eigen zaak, komt me dat natuurlijk wel van pas.

Ook kun je er je gewoontes in bijhouden, zodat je slechte gewoontes kunt afleren en goede gewoontes kunt aanleren.

Al eerder liet ik al een klein stukje van mijn bullet journal zien.
Vandaag laat ik je mijn maandoverzicht zien van de maand januari en een weekoverzicht van de eerste week van januari. Ik maakte er winterse pagina's van.
Ik was niet alleen geïnspireerd door de sneeuw van de afgelopen dagen, maar ook door de pagina's van Amanda Rach Lee, die ik tegenkwam op instagram.

Deze pagina's maakte ik als voorbeeld voor de informatie-middag en -avond over Bullet Journaling, die ik volgende week geef.

Lijkt het je nu ook leuk om bullet journaling te gaan doen, kom dan naar die informatie-middag of -avond, zodat je het nieuwe jaar hiermee kunt starten.

Ik leg je uit hoe je begint met bullet journaling, hoe je er je eigen persoonlijke bullet journal van maakt en we gaan ook oefenen op dotted papier.

De informatie-middag/avond is € 5,-. Bij besteding van € 20,- is het gratis.
Voor deze informatiemiddag/avond moet je je wel even aanmelden, zodat we voor iedereen een plaatsje hebben. Dat kan via de webwinkel of telefonisch (0229-581018).
Data:
- dinsdag 19 december 13.30-15.30 uur
- woensdag 20 december 19.30-21.30 uur

Kun je niet op 1 van deze dagen, laat het ons dan weten.
Bij voldoende animo plannen we een nieuwe datum.

In onze webwinkel verkopen we ook materialen voor Bullet Journaling.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten