woensdag 27 december 2017

Nog meer winterse pagina's in mijn bulletjournal


Zoals jullie misschien wel weten, ben ik begonnen met bullet journaling.
Een bullet journal is een combinatie van een agenda, dagboek, notitieboek en to-do-lijstjes.
Je voegt die allemaal naar eigen wens samen in één boek.
Al eerder liet ik een maandoverzicht en een weekoverzicht zien van januari.
Ik maakte nu ook weekoverzichten voor de overige weken van januari. Die zie je vandaag in dit blogbericht.

Ik koos voor elke week een andere lay-out. Zo kan ik jullie laten zien dat er verschillende manieren zijn om een weekoverzicht te maken. Ook kan ik dan ervaren welke lay-out me het beste bevalt.

Wil je meer weten over bullet journaling?
Vorige week gaf ik een informatie-middag en -avond over bullet journaling. Wegens grote belangstelling hebben we nog een datum geprikt. Dat is op dinsdagavond 16 januari.
Je kunt je opgeven via de webwinkel.

In onze (web)winkel hebben we ook bullet journals en boeken over bullet journaling te koop.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten