maandag 9 oktober 2017

Uitgenodigd bij de uitgeverij


Afgelopen vrijdag ging ik naar uitgeverij Scala. Zij geven tijdschriften zoals 'Hobby Handig', 'Creative Letters', 'Cards and Scrap' en 'Aan de Haak' uit.
Ze hadden medewerkers uitgenodigd, die projecten voor hun tijdschriften maken.

Na een welkomstwoordje gingen we in groepen brainstormen over de verschillende tijdschriften.
Daarna gingen we gezellig lunchen.


Na de lunch gingen we klemborden, houten sterren en tekenmapjes decoreren. Ik koos voor een klembord met twee klemmen. Ik handletterde de namen van mijn kinderen, knipte ze uit en plakte ze op het klembord.


Hierboven zie je het resultaat tot nu toe. Misschien dat ik het nog verder ga versieren.
Tussen de klemmen kunnen foto's of tekeningen van de kinderen.

Het was een heel gezellige dag. We hebben veel gekletst over ons creatieve werk, over beurzen en onze bedrijven. En uiteraard over de tijdschriften.



Na afloop kregen we een goodybag mee en alle werkstukken, die we de afgelopen 1,5 jaar gemaakt hadden. Op de foto zie je de stapel dozen met mijn werkstukken. Wat een hoge stapel hè?
Deze week leggen we al die werkstukken, die ik voor 'Creative Letters' maakte op de tafel in onze cursusruimte zodat jullie ze kunnen bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten