maandag 30 oktober 2017

6 gehandletterde kaarten met het nieuwe paperbook


Zaterdag liet ik al wat gehandletterde kaarten zien, waarbij ik mijn nieuwe zwart-witte paperbook gebruikte. Als accentkleur gebruikte ik rood.
Vandaag zie je nog een paar kaarten. Maar nu in andere tinten.
Alle teksten zijn geschreven met ecoline brushpennen. Soms knipte ik de woorden uit, met een klein wit randje eromheen.




Wanneer ik, zoals hier, een kadertje wil in dezelfde kleur als mijn tekst, gebruik ik daarvoor dezelfde brushpennen (en dus niet gekleurd karton). Hierboven heb ik twee kaders gebruikt. Bovenop heb ik het gevlekte dessinpapier uit het paperbook. En daaronder een stukje aquarel karton dat een halve centimeter groter is. Langs de randjes van dat kader maak ik het blauw met de brushpen. Daarna plak ik ze op elkaar.





Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- ecoline brushpennen
- zwart-wit-okergele paperbook
- aquarelkarton
- stansjes met hartjes, label en sterretjes

Wil je ook aan de slag met dit nieuwe paperbook?
Vanwege de KreaDoe hebben we t/m 5 november 2017 een aanbieding op onze paperbooks.
Meer hierover lees je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten