vrijdag 29 september 2017

Werken met de nieuwe producten van Karin Joan op de vakbeurs


Een paar weken geleden ging ik samen met mijn zus Marianne naar de vakbeurs.
Op deze beurs laten allerlei groothandels hun nieuwe producten zien.

We hadden ons van te voren ingeschreven voor 2 workshops, want die worden op de beurs ook wel gegeven.

Toen we op de beurs waren aangekomen, konden we bijna meteen door naar de 1e workshop. Die werd gegeven door Karin Joan. Zij heeft voor Marianne Design allerlei producten ontworpen. En haar stijl spreekt ons enorm aan.


Karin Joan legde eerst het één en ander uit over haar nieuwe producten.
Toen was er een soort lopend buffet, waar we allerlei gestanste figuren en gestempelde stukjes tekst konden pakken.


Met al die figuurtjes en papiertjes gingen we schuiven op een zwarte en een witte kaart.
Soms gingen we even terug naar het 'buffet' om net weer een ander stansje te halen.

Marianne en ik maakten de kaarten die je hieronder ziet:






Aan het einde van de workshop gingen we nog even op de foto met Karin Joan.


Op de beurs bekeken we de nieuwe producten en kletsten en lunchten we met collega winkeliers.

's Middags hadden we nog een workshop over instagram van Kirsten Jassies. Om me daarop voor te bereidden, was ik de week ervoor begonnen met instagram. De lezing was daarom erg interessant.
Enne... je kunt me dus volgen op instagram.


Vandaag kwamen alle nieuwe producten van Marianne Design binnen, waaronder die stansen en stempels van Karin Joan, waarmee we op de vakbeurs werkten.
Ben je nieuwsgierig naar alle producten, die Karin Joan heeft ontworpen? Je vindt ze hier in onze webwinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten