vrijdag 1 september 2017

Variaties op de kaarten van de cursus 'kerstkaarten'


Hebben jullie de kaarten in het blogbericht van eergisteren gezien? Die maakten we tijdens de kerstkaarten cursus.

In dit blogbericht laat ik jullie wat variaties zien van de gestempelde kaarten.

Tijdens de cursus maken we een kaart met een landschapje. Dat landschapje is gestempeld, waarbij we ook een masker gebruiken. Tijdens de cursus kleuren we de afbeelding in met distress inkt.
Bij de kaarten die je hier ziet, stempelde ik met blauwe inkt op blauw karton en tekende ik witte accenten met witte gelpen.
De kaart is wat groter als gebruikelijk, namelijk 15 x 15 cm. Bij de kaart hierboven heb ik zelf de kaart gesneden. Bij de kaart hieronder gebruikte ik zo'n goedkope kaart van kraft karton.



Ook maakte ik nog variaties op de kaart met de krans.
Bij de kaarten hierboven en hieronder gebruikte ik de crystal drops (autumn red en wisteria purple) om besjes te maken op de gestempelde krans.


Heb je ook zin om de cursus te volgen, waarop deze kaarten zijn geïnspireerd?
We prikten weer nieuwe data. Deze (en al onze andere cursussen) vind je op onze website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten