zaterdag 15 juli 2017

Funny Sunny boy gehaakt

Funny Sunny boy met zwemband, rugzakje en zonnebril.


Ik haakte weer zo'n leuke Funny. Deze keer Funny Sunny boy.
Het pakket is ontworpen door Ilse Scheffer.

Ik heb me alleen niet zo heel erg aan het ontwerp gehouden.
Toen ik met de zwembroek bezig was, gebruikte ik per ongeluk de verkeerde kleur blauw.
Ook bij de zwemband heb ik andere kleuren gebruikt, omdat ik graag een groene draak wilde.


Rugzakje.

Daardoor was er niet zoveel groen over en heb ik een gestreepte zwemband gemaakt en geen groen in het rugzakje gebruikt.
Zo kun je er je eigen draai aan geven.

De zwemband, het rugzakje en de zonnebril zitten los, zodat je die aan en uit kunt doen.


Funny Sunny boy zonder rugzakje en zwemband.
Met rugzakje...
... en van achteren.
Zwemband van een draak.
Funny Sunny met zwemband.
Met zonnebril voor z'n ogen.




Er is ook een meisjes variant van dit pakket, die ga ik binnenkort maar eens haken.
Alle Funny haakpakketten vind je hier in onze webwinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten