vrijdag 23 juni 2017

Cursus 'Meer met Ecoline brush-pennen'


Een paar weken geleden liet ik een sneak peek zien van de kaarten van de cursus 'Meer met Ecoline brush-pennen'.
Vandaag laat ik de kaarten van die cursus helemaal zien.
En heb je de cursus gevolgd, dan weet je dat ik wat voorgedaan heb. Tijdens de cursus van maandag was dat met roze. Inmiddels heb ik daarvan kaarten gemaakt, die ik in dit blogbericht ook laat zien.

Heb je interesse in deze cursus?
We hebben nog wat plaatsen vrij. Op onze website kun je zien waar er nog plaats is.
Kun je niet op deze dagen, laat het ons dan weten. Wellicht plannen we nog nieuwe data.



Tijdens de cursus werken we met Ecoline brushpennen. Met deze pennen kun je heel mooi schrijven. Ik liet dat in dit en dit blogbericht al eens zien.
Tijdens de cursus laat ik wel eventjes zien hoe je met de pennen schrijft, maar als je dat zelf wil doen, raden we de cursus 'Handlettering' aan.

Maar er zijn meer mogelijkheden met deze brushpennen. Zo kun je er mooie achtergronden mee maken en je stempelafdrukken er mee inkleuren. Daarmee gaan we tijdens de cursus 'Meer met Ecoline brushpennen' experimenteren.
Je maakt op verschillende manieren een aantal achtergronden, waarvan je de mooiste uitkiest om uit te werken op 3 kaarten. Daarbij gebruiken we tekststempels, 'groetjes'-stans, stempels met veren en stempels met vlinders.
Je mag zelf kiezen met welke kleuren je werkt. In dit blogbericht zie je wat verschillende kleurencombinaties uitgewerkt.
 



Ook gebruiken we nog chrystal drops, een flesje waarmee je 'pareltjes' kunt maken.
Hiernaast zie je een detailfoto van de kaart hierboven met witte en turkooizen pareltjes.



Ook erg leuk is de transparante.
Een detail van de kaart hierboven zie je hiernaast. Daar zitten ook van die transparante druppeltjes op.
Deze is ook erg mooi als dauwdruppeltje op een bloemetje.  








2 opmerkingen: