zaterdag 27 mei 2017

2 andere kaarten, maar wel met de materialen van de aanschuifworkshop


Jullie hebben vast de kaarten van de aanschuifworkshop wel gezien.
Je ziet ze hier en hier.
Ook vandaag (zaterdag 27 mei) kun je zo'n kaart maken. De aanschuifworkshop is van 10.00-16.00 uur.

In dit blogbericht laat ik je zien wat je nog meer kunt doen met hetzelfde scrappapier en de stansjes.


Uit alle verschillende soorten scrappapier van Karin Luttenberg koos ik die met de fiets.
Ik zag daarin namelijk de tekst 'Are you ready to xplore the world'. Die tekst sneed ik uit.

Ik knipte ook een fiets uit. Niet precies langs het witte randje. Ik liet er nog een stukje zwart omheen zitten.
Er zitten niet zoveel hele fietsen op het papier. Maar ook de fietsen, waar een klein stukje van het achterwiel mist, kun je gebruiken, zoals je hier ziet.



Ook gebruikte ik de stans van het zakje. Nou ja, niet die stans. Maar een paar van de andere stansjes, die daarbij in de verpakking zitten.


Ik stanste wat bloemen uit en plakte die met foamtape op het mandje van de fiets en in het hoekje van het tekstkader. De blaadjes knipte ik los van de steel.






Met nog wat uitgestanste zonnebloemen, stelen en bloempotten maakte ik de kaart, die je hierboven ziet.

Het dessinpapier is de achterkant van het vel met de fiets. Daar staan ovalen kadertjes met een poppetje op. Over zo'n poppetje plakte ik een kadertje, waarlangs ik een sierrand had getekend. Hierdoor heb je een leuke achtergrond, zonder dat je het poppetje ziet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten