donderdag 20 april 2017

2 blauwe kaarten met gestempelde teksten in het vierkant



Begin april stonden we op het stempelevent ArtSpecially in Nijkerk.
Ik demonstreerde toen met de stempeltool van Leane Creatief.
Ik liet zien hoe je een tekst langs alle zijdes van een vierkant kunt stempelen.
Van de kleine kaartjes waarop ik stempelde, maakte ik deze kaarten.

Wil je ook leren hoe dat werkt, zo'n tekst in het vierkant? Doe dan mee met onze workshop, die we van donderdag 20 april t/m zaterdag 22 april geven tijdens de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Hier kun je zien welke kaart we maken.




Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- stempel kuikentjes
- stempel tekst 'voor jou gemaakt'
- stempel taartje
- stempel vlaggetjes
- stempel met felicitatieteksten
- blauwe stempelinkt
- stempeltool
- Papicolor karton: hagelwit en blauw
- witte pen
- Marjoleine's paperbook met wolken
- koord
- vlinderstans
- cijferstans
- easy connect tape

Geen opmerkingen:

Een reactie posten