woensdag 15 februari 2017

Wat ik maakte met de restjes van het haakpakket van Ruby en Randy


Een paar weken geleden haakte ik Ruby en Randy, 2 rendieren.
In de Funny haakpakketten zitten alle materialen, die nodig zijn. Soms houd je nog wel wat haakkatoen over. Met die restjes haakkatoen maakte ik nog een kop, volgens de bijgeleverde beschrijving.
Daar decoreerde ik een borduurring mee.

Eerst plakte ik een stuk karton met tacky glue tegen de binnenste ring. Ik knipte het karton langs de ring af. Op het karton plakte ik een stuk grijsgroen papier uit mijn grijsgroene paperbook. Dat plakte ik om de rand heen. Vervolgens sloot ik de borduurring. Ik plakte daarna de kop met tacky glue op het papier.


Gebruikte materialen:
- haakkatoen en beschrijving uit het pakket van Ruby en Randy
- veiligheids-oogjes 8 mm
- knopen (uit de knopendoos) 
- borduur ring 20 cm doorsnede
- groen papier
- tacky glue

Geen opmerkingen:

Een reactie posten