woensdag 11 januari 2017

4 kaarten met de tekststempels van Karin Joan


De afgelopen dagen heb ik jullie laten zien hoe je de stempeltool gebruikt en hoe je met de bloemenstempels van Karin Joan de hoeken van je kaart kunt versieren.

Vandaag laat ik nog wat kaarten zien waarbij ik de stempels van Karin Joan heb gebruikt. Want ook de tekststempels zijn prachtig.

Bij het stempelen van deze kaarten gebruikte ik ook weer de stempeltool.




Bij de kaart hierboven liet ik de tekststempels nog even op de stempeltool zitten en stempelde ik de tekst ook op een stukje blauw karton. Daarmee maakte ik de kaart, die je hieronder ziet.


Gebruikte stempels en stans:
- stempel Geniet - Joepie
- stempel Gewoon - Speciaal
- stempel Hartjesregen
- stans met bloemen

Vind je de stempels van Karin Joan ook zo leuk?
We gebruiken ze ook tijdens de stempelcursus die we over een paar weken geven. Ook gebruiken we tijdens deze cursus de nieuwe stempeltool van Leane Creatief.
Hier vind je meer informatie over onze cursussen.

1 opmerking: