woensdag 3 augustus 2016

Voorbereidingen demonstratie van zaterdag 6 augustus


Zaterdag 6 augustus demonstreer ik met de nieuwe producten van Leane Creatief.
Ik ben al bezig om het voor te bereiden.
Op de foto hierboven zie je dat ik bezig ben met de nieuwe paper patch dies. Ik combineerde het met een achtergrond, die ik maakte met een embossingfolder en stempelinkt. Hoe de kaart is geworden zie je tijdens de demonstratie.


Ook stempelde ik de doodlestempels op een stuk karton. Ik vulde de stempels in met doodles. Nu nog inkleuren en er kaarten mee maken. Ook die zie je zaterdag.

Ook is er nog een aanschuifworkshop op vrijdag 5 augustus en zaterdag 6 augustus. We gaan dan uilenkaarten maken. Je ziet ze in dit blogbericht.
Let op! De aanschuifworkshop is zowel op vrijdag als zaterdag. De demonstratie met de nieuwe producten van Leane Creatief is alleen op zaterdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten