maandag 29 augustus 2016

Nieuw paperbloc van Marjolein


Ik ben weer aan het ontwerpen geslagen.
En vanaf vandaag laat ik jullie op mijn blog het resultaat zien en wat je daarmee kunt maken.

Het is deze keer een paperbloc geworden, op A4 formaat.
Er staan verschillende groen / witte dessins in. En op een paar vellen staan tafereeltjes met huisjes. Hiernaast zie je de voorkant van het bloc afgebeeld.

Afgelopen weekend heb ik een heleboel kaarten ermee gemaakt. Komende week zul je elke dag wat voorbeelden op mijn blog zien.

Wil je de kaarten in het echt bekijken, kom dan naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Daar staan we van donderdag 1 t/m zaterdag 3 september.
Daarna zijn de kaarten te zien in onze winkel of in onze stand op de andere beurzen waar we staan.
Op zaterdag 10 september geef ik een demonstratie in onze winkel met dit paperbloc.

Vandaag laat ik jullie 3 kaarten zien, waarbij ik de tafereeltjes met de huisjes, die in het bloc zitten, heb gebruikt.
Ik combineerde het met okergeel karton.






Gebruikte materialen:
- Marjoleine's huisjes
- Papicolor karton: hagelwit (30) en mosterdgeel (48)
- vlinderstans
- ronde schulp stans
- stempels: 'Zomaar een kaartje van mij' en 'Veel geluk samen'

1 opmerking: