dinsdag 30 augustus 2016

4 trouw kaarten met het nieuwe paperbloc


Misschien heb je het gisteren al gelezen dat ik een nieuw paperbloc heb ontworpen.
Er zitten allerlei dessins en tafereeltjes met huisjes in het paperbloc.
Gisteren liet ik kaarten zien, die ik maakte met de huisjes. Vandaag laat ik kaarten zien, waarbij ik de dessin-vellen gebruikte.
Voor de kaarten van vandaag gebruikte ik mijn knipvellen met de trouwauto.

Toen ik dit weekend kaarten wilde maken, als voorbeelden wat je er allemaal mee kunt doen, had mijn vriend een trouwkaart nodig. Ik bedacht toen dat dit knipvel met de trouwauto ook wel heel goed bij de dessins uit het paperbloc zou passen. Zo ontstond deze combinatie met het knipvel en het paperbloc.




De tekst op de kaart hiernaast is gestempeld en toen met een klein randje eromheen weer uitgeknipt.
Daarna heb ik met foamtape op het hart geplakt.


Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine vellen: trouwauto
- Marjoleine's huisjes
- stempel met 'trouw'-teksten
- zwart / wit koord

Wil je de kaarten in het echt bekijken, kom dan naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Daar staan we van donderdag 1 t/m zaterdag 3 september.
Daarna zijn de kaarten te zien in onze winkel of in onze stand op de andere beurzen waar we staan.
Op zaterdag 10 september geef ik een demonstratie in onze winkel met dit paperbloc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten