vrijdag 28 augustus 2015

Transparante kaart met eland maken tijdens de aanschuifworkshop van 4 en 5 september


Regelmatig geven we aanschuifworkshops. Tijdens deze workshops maak je tegen een kleine vergoeding een kaart, scrap of iets dergelijks.
Je hoeft niet te reserveren, als er plaats is, kun je aanschuiven.

Volgende week vrijdag 4 september van 10.00-17.00 uur en zaterdag 5 september van 10.00-16.00 uur is er weer zo'n aanschuifworkshop.

Voor de kaart van deze aanschuifworkshop liet ik mij inspireren door een kaart, die ik op pinterest zag. Dat was net zoiets winterse kaart. De stansen die ze daar gebruikt hadden, heb ik vervangen door stansen van Marianne Design. De nieuwe stansen van de berken van Marianne Design kon ik er prima voor gebruiken.
De basis van deze kaart is een transparante sheet. (Het zwart dat je ziet, is het karton, dat ik erachter had. Er zit geen zwart in de kaart. De kaart is transparant.)

De aanschuifworkshop is op vrijdag van 10.00-17.00 uur en zaterdag van 10.00-16.00 uur. Je hoeft niet te reserveren, je kunt zo aanschuiven.
Bij besteding van € 20,- is de aanschuifworkshop gratis.


Ga je liever thuis aan de slag?
We gebruikten o.a. de volgende materialen:
- transparante sheet
- stansen: berken, eland en vogeltjes
- Papicolor karton: hagelwit (30) en fiëstarood (12)
- rood / wit koord

Morgen ga ik mee naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch en neem ik de kaart en alle gebruikte producten mee.

1 opmerking: