dinsdag 7 juli 2015

Aan de slag met de Zentangle ® pennen van Bruynzeel-Sakura

De 4 'tegeltjes' (tiles), die ik maakte.

Vorige week werd er bij de groothandel een workshop gegeven waarbij er gewerkt werd met de Zentangle ® pennen van Bruynzeel-Sakura. Omdat ik nieuwsgierig was naar de achtergrond van deze rustgevende tekentechniek had ik me ook voor deze workshop opgegeven.

Allereerst kregen we een rondleiding bij de groothandel en daarna gingen we aan de slag.
We leerden de basis en ik maakte de 4 'tegeltjes' (tiles), die je hierboven ziet.

Aan de slag.

Het was leuk om de overeenkomsten en verschillen te ontdekken tussen deze methode en de manier hoe wij  'doodlen'.
Met het geleerde in mijn hoofd heb ik weer inspiratie voor onze 'doodle'-cursussen.

Heb je ook zin in een 'doodle'-cursus in onze stijl?
We geven cursussen op donderdagavond 16 juli, vrijdagmiddag 24 juli, maandagavond 27 juli of woensdagochtend 29 juli. Kijk voor meer informatie op onze website, bij 'cursussen'. Daar vind je ook informatie over de andere cursussen, die we deze zomer geven.

Wil je thuis aan de slag? Hier vind je allerlei materialen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten