woensdag 24 december 2014

Kerstkaart met hertje en kerstboom


Elk jaar neem ik het me weer voor om wat eerder met mijn kerstkaarten te beginnen. Maar meestal lukt dat niet...

Ik maak eerder in het jaar natuurlijk al wel heel wat kerstkaarten. Om te laten zien in de winkel en om mee te nemen naar de beurzen. En als voorbeelden voor de cursussen en aanschuifworkshops.
Maar die kaarten zijn toch niet meer zo netjes tegen de tijd dat het kerstmis is.
Ze zijn dan al door vele handen gegaan.
En als ze meegaan naar de beurzen worden ze in een schoenendoos gedaan, om ze mee te nemen. En dat schuift onderweg toch wel een beetje heen en weer.

Kortom... Tegen de tijd dat het kerst wordt, maak ik nog een hele stapel nieuwe kerstkaarten.
Zoals de kaarten in dit blogbericht. Ze zijn bijna hetzelfde. Maar ik koos voor elke kaart een andere kleur karton.


Ik heb bij deze kaarten de voorkant van een vierkante kaart dubbelgevouwen.

Wil je ze namaken? (Waarschijnlijk niet voor dit jaar, maar voor een ander jaar?)
Ik gebruikte o.a. de volgende materialen, die verkrijgbaar zijn in onze webwinkel:
- Marjoleine-vel met hertjes
- Papicolor karton: nachtblauw (41), anjerwit (03) en nootbruin (39)
- paperbloc Artic Winter (voor het papier met de kerstboom)
- stans voor de kleine sterretjes
- creme koord
- lint


Tenslotte wel ik je hele gezellige feestdagen toewensen! Met alle mensen die je dierbaar zijn om je heen. Geniet ervan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten