donderdag 3 juli 2014

Leuk kaartenmodel voor de aanschuifworkshop van 4 en 5 juli. Kerst of niet? Je kunt kiezen.


Na de cursus van gisteravond ging ik nog even verder met kaarten maken. Er moest immers nog een voorbeeld komen voor de aanschuifworkshop van vrijdag 4 juli en zaterdag 5 juli.

Omdat we vorige week de nieuwe collectie van Marianne Design binnen hadden gekregen, wilde ik daarmee aan de slag.

En met zoveel kerstproducten is het logisch dat het een kerstkaart is geworden.
Ik koos voor de stans met de belletjes en hulst en de stans met de kleine cijfertjes en maakte daarmee deze kaart.

Het is een leuk model kaart geworden, die je open kunt vouwen.
Van dit model kun je natuurlijk ook een gewone kaart maken. Ik heb nog geen tijd gehad om zo'n gewone kaart te maken, maar tijdens de aanschuifworkshop kun je ook kiezen voor een gewone kaart. Want misschien ben je er nog niet aan toe om al aan je kerstkaarten te beginnen.

Vandaag ga ik met mam aan de slag om nog wat varianten te maken.
Mam geeft namelijk de aanschuifworkshop. En ik ga haar de foefjes van deze kaart leren, zodat ze die weer aan jullie door kan geven.
En dan maken we gelijk nog wat keuzemogelijkheden.
Een andere kleur. En een andere stansmal, voor degenen, die geen kerstkaart willen maken.
Die kaarten laat ik jullie later zien.


De aanschuifworkshop is vrijdag 4 juli van 10.00-17.00 uur en zaterdag 5 juli van 10.00-16.00 uur.
Komen jullie ook?

We vieren die dagen ook dat de zomervakantie begint.
De aanschuifworkshop is dit keer namelijk gratis, als je voor € 20,- in de winkel besteedt.
Bovendien krijg je in de winkel en de webwinkel op vrijdag 4 juli en zaterdag 5 juli 10 % korting.

En dan vieren we ook nog dat Nederland al zo ver is gekomen met het WK voetbal. We delen namelijk gele kaarten uit.
En als je daarmee een mooie kaart hebt gemaakt, kun je ook nog een kadobon winnen. Wat je daarvoor moet doen, leggen we je uit, als je de gele kaart krijgt.

Voor de kaart, die je hier ziet, gebruikten we o.a. de volgende materialen:
- Stansen: belletjes en hulst, kleine cijfertjes, schulpmal, cirkelmal
- Marjoleine vellen: green dot
- Tekststempel in een cirkel

2 opmerkingen: