donderdag 27 februari 2014

Kaarten met vogeltje op een tak


Addy maakte deze twee mooie kaarten met het nieuwe knipvel van het vogeltje op de tak.

Het reliëf van de tak is gemaakt met een embossingfolder. Die embossingfolder is er met een vierkant, een cirkel, een ovaal en een rechthoek in het midden. Hier gebruikte Addy die met het vierkant.
Bij de onderste kaart heeft ze het vierkant in het midden weg gesneden.

Addy gebruikte de volgende materialen:
- Marjoleine-vellen: vogel op takgrey dot
- embossing-folder met tak
- Papicolor karton: hagelwit (30)
- stempel 'Vrolijke groetjes' en 'Vandaag is Jouw dag'



1 opmerking:

  1. Ik ben met mijn vriendin mieke na de beurs geweest in den bosch, helaas konden we onze theepot kaart niet afmaken van wegen tijd nood maar het werd ons goed uitlegt en ik heb nog handige tips mee gekregen, onze dank daarvoor.ik had mij theepot kaart al eens gemaakt , dus ik heb er een gewoon kaartje van gemaakt.helaas kan ik mijn foto er niet bij plaatsen , omdat ik niet weet hoe dat moet, of mag maar hij staat op mijn faceboek met dank aan de damens van mariolein zweed

    BeantwoordenVerwijderen