zaterdag 2 maart 2013

Een wijze uil


In een eerder blogbericht liet al eens een uil van foam zien. Gisteravond maakte ik deze wijze uil.

Vandaag geef ik een demonstratie in de winkel. Dan laat ik zien hoe je zo'n uil maakt. De demonstratie is van 13.00 - 15.00 uur.

We geven ook cursussen voor het maken van een uil. Je maakt dan een basis uil in de kleuren die jij wilt. Er is helaas geen tijd om een boek, een bril of iets dergelijks te maken. De data van die cursussen vind je op onze site, bij 'cursussen'.

2 opmerkingen:

  1. Wat een liefje, deze uil. Hij kijkt heel wijs uit zijn oogjes...

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de beurs heb ik deze uil bewonderd,heb gezien dat u daar verschillende soorten mallen voor gebruikt heeft,maar weet niet meer welke.Is het mogelijk dat u mij deze mallen doorgeeft?
    Vriendelijke groeten
    Sandra Fischer
    sandra.fischer@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen