donderdag 14 februari 2013

Aanschuifworkshop 15 en 16 februari

Kaarten

Regelmatig geven we aanschuifworkshops.
Tijdens deze workshops maak je tegen een kleine vergoeding een kaart, spread of iets dergelijks.
Je hoeft niet te reserveren, als er plaats is, kun je aanschuiven.

Op vrijdag 15 februari van 10.00-17.00 uur en zaterdag 16 februari van 10.00-16.00 uur is er weer zo'n aanschuifworkshop.
We gaan met deze vogelhuisjes mal aan de slag in combinatie met mijn bloesem-vel. Je kunt kiezen of je daar een kaart of een spread van maakt.



Gebruikte materialen:
- mal vogelhuisje
- mal vogeltjes
- knipvel bloesem
- groen achtergrond vel
- Papicolor karton: lichtrose (23) en cerise (33)


Spread

5 opmerkingen:

  1. Hallo Marjolein.

    Erg leuk, helaas kan ik niet komen, wil graag weer een keer, maar ben een weekend weg. Ik blijf je volgen hoor!
    Groetjes Margriet uit Schagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was weer een hele leuk aanschuif. ik heb zowel de kaart als de scrap gemaakt.
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het voor mij zo ver weg is om te komen anders zou ik graag een keertje komen aanschuiven.
    Nu probeer ik, als het me aan spreekt, de geshowde dingetjes na te maken.
    Af en toe moet ik een paar keer opnieuw beginnen omdat ik met de maten niet uit kom.
    Zo blijf ik natuurlijk wel van de straat. :)

    Groetjes uit 7bergen,
    Joke sk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed bezig! En als de maten iets verschillen, dan is dat soms helemaal niet erg.

      Wellicht bent u eens in de buurt, op vakantie bijvoorbeeld. Misschien komt u dan eens aanschuiven.

      Ook op de knotsgekke kaartendagen (donderdag 21 maart t/m zaterdag 23 maart 2013 in Den Bosch) doen we een workshop.

      Groetjes, Marjolein

      Verwijderen