dinsdag 22 januari 2013

Een tipje van de sluier


Donderdag begint de cursus 'kaarten maken met masking tape'. De eerste cursus die ik weer ga geven na mijn zwangerschapsverlof.

Al eerder lichtte ik al een tipje van de sluier op.
Afgelopen weekend heb ik weer twee kaarten bedacht voor die cursus. In dit blogbericht zie je twee hele kleine details van die kaarten.
Vandaag ga ik de vierde kaart maken. Ik verheug me er nu al op, want wat is dat tape toch leuk om mee te werken!

Ben je nieuwsgierig geworden? Er zijn nog plaatsen vrij voor deze cursus.
De cursus wordt gegeven op:
donderdag 24 januari 9.30-11.30 uur,
dinsdag 29 januari 19.30-21.30 uur,
donderdag 31 januari 14.00-16.00 uur,
woensdag 6 februari 9.30-11.30 uur,
donderdag 7 februari 19.30-21.30 uur of
zaterdag 9 februari 14.00-16.00 uur

Kijk voor meer informatie over deze en andere cursussen op onze website, bij 'cursussen'.

In onze (web)winkel vind je allerlei soorten masking tape. En over een paar weken verwachten we weer allerlei nieuwe soorten masking tape. Leuk!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten