maandag 18 juni 2012

Bloemen kleuren met distress-inkt


Vorige week tijdens de cursusdag zat ik te demonstreren.
Toen heb ik ook een afbeelding, die ik met behulp van de cuttlebug emboste, ingekleurd met stempelinkt.

Trijntje en haar moeder waren hierdoor zo geïnspireerd dat ze de kaarten maakten die je in dit blog bericht ziet.
Leuke kaarten!


De embossingmal met bloemen is een hele nieuwe. We hebben het in de winkel en de webwinkel.


Wil je ook leren hoe je met distress-inkt kunt kleuren, volg dan de cursus 'stempelen'. Kijk op onze website bij 'cursussen' voor de beschikbare data.


Ben jij, net als Trijntje, ook geïnspireerd door mijn kaarten? Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties op dit blog zetten. Klik hier om me te mailen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten