woensdag 20 juni 2012

Aanschuifworkshop 22 en 23 juni


Regelmatig geven we aanschuifworkshops.
Tijdens deze workshops maak je tegen een kleine vergoeding een kaart, spread of iets dergelijks. Je hoeft niet te reserveren, als er plaats is, kun je aanschuiven.

Op vrijdag 22 juni 10.00-17.00 uur en zaterdag 23 juni 10.00-16.00 uur is er weer zo'n aanschuifworkshop.

Spread
Voor deze aanschuifworkshop wilde ik met het thema strand aan de slag. Er zijn namelijk leuke creatables met dat thema.
En omdat we tijdens de aanschuifworkshop al een hele tijd niet hadden gescrapt, moest het een spread worden.
En nog leuker... ook een kaart erbij. Zodat jullie kunnen kiezen.

Kaart
Ik zocht de creatables bij elkaar en de kleuren karton, waarmee ik wilde werken.
En dan maar wat proberen. En als ik even niet meer verder kon, ging ik van de kaart naar de spread en andersom. Zo wisselde ik van het één naar het ander, pakte er nog een stempel bij en uiteindelijk is dit het resultaat. Een kaart voor de liefhebbers van kaarten maken en een spread voor de scrappers.


Spread
Voor de spread kun je foto's meenemen, maar die kun je er ook later thuis op plakken. En een andere lay-out is met dit ontwerp ook mogelijk.

Komen jullie aanstaande vrijdag of zaterdag ook kaarten maken of scrappen?

1 opmerking:

  1. Hoi Marjoleine,

    Wat een leuke aanschuifworkshop was het. Mijn twee oppaskindje hebben het zo leuk gevonden.
    Zelf kon ik niet zoveel doen dan alleen de stands dingen en de stempel van het meisje.
    Bij thuis komst kon ik niet gelijk aan de gang dus begon ik na het eten. En toen kwam ik er achter dat ik mijn meisje vergeten was om mee te nemen. Zo jammer weer. Ik kom dinsdagochtend even langs om het te halen en anders maar de stempel kopen.
    Vriendelijke Groet Nicoline Witsmeer.

    BeantwoordenVerwijderen