donderdag 29 maart 2012

Een dagje scrappen?

Gemaakt door Marianne.

Afgelopen maandag hadden Marianne, ik en een vriendin eindelijk weer eens afgesproken om een dagje te scrappen. Dat deden we elke maand wel een keer, maar door omstandigheden was er al een tijd niets van gekomen.
Maar ook deze keer kwam ik er zelf niet aan toe om te scrappen. Ik moest namelijk nog naar huis omdat de loodgieter de waterleiding kwam repareren. En ik ging mijn cursus kadodoosjes van die avond voorbereiden.

Gemaakt door Esther.

Marianne en Esther kozen beide voor papier van Echo Park, de lijn 'This & that charming'. De spreads die ze gemaakt hebben, zie je in dit blog bericht. Op de spread hierboven gebruikte Esther de nieuwe houten lettertjes. Je vindt ze in onze winkel en webwinkel.

Gemaakt door Marianne.
Door hen geïnspireerd, koos ik voor één van de doosjes van mijn cursus ook voor dat papier van Echo Park.
Alle doosjes zijn trouwens erg leuk geworden. Heb je interesse om een cursus kadodoosjes te volgen, dan kan dat. Kijk op onze website bij 'cursussen' voor de beschikbare data.

Gemaakt door Esther.

1 opmerking:

  1. Het verhaal achter die spreads 'Lake Burley Griffin' en 'ambassades' vind je binnenkort op mijn blog.

    Een blog waarin ik terugblik op een jaartje backpacken door Australië en Nieuw-Zeeland.

    Op dat blog binnenkort de verhalen over Canberra, waar je Lake Burley Griffin en de ambassades vind. Nu nog in Melbourne.

    'Meereizen' van Melbourne naar Canberra? Ga dan naar mijn blog en lees de verhalen.
    Je vindt op er ook scrapbookvoorbeelden.

    Mijn blog vind je hier: http://terugnaaraustralie.blogspot.com/

    Groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen