woensdag 23 november 2011

Enthousiaste reacties op de patronen

Vorige week blogde ik over de patronen die ik op onze website had gezet.
Bij 'werkwijzes' kun je allerlei patronen terugvinden van de aanschuifworkshops.
Ik heb daar veel enthousiaste reacties op gekregen. Leuk om te merken dat jullie daar zo blij mee zijn!

Ook de beschrijving van het miniscrapboekje, dat we in augustus met de aanschuifworkshop deden, staat erbij.
Al eerder kreeg ik naar aanleiding van die aanschuifworkshop deze foto's van een prachtig boekje dat Trea maakte. Trea, erg mooi gemaakt en bedankt dat ik het op de website mocht zetten!


 
 
 
 
  

Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen? Een kaart, een spread, een decoratie. Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties op dit blog zetten. Klik hier om me te mailen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten