dinsdag 27 september 2011

Het is er!!!

Donderdag blogde ik over onze top 10 notering voor de verkiezing van de beste zelfstandige winkel van Nederland. (Waarvoor je overigens nog tot 1 november kunt stemmen.)
Maar dat was niet het enige feestelijke die dag. De post kwam namelijk het eerste exemplaar van mijn nieuwe boek brengen! Inmiddels is de bestelling voor de winkel ook binnen en kan ik het jullie melden: het is er!!!
Je kunt het boek ook via onze webwinkel bestellen.
En natuurlijk nemen we het mee naar de beurs in Hardenberg. Dat is vrijdag, zaterdag en zondag. De voorbeelden uit het boek zullen daar ook te zien zijn. Hierdoor zijn de voorbeelden pas volgende week in onze winkel te zien.
Ook is er tijdens onze cursusdag van zaterdag 15 oktober een presentatie van alle voorbeelden uit mijn boek. Kijk voor meer informatie over die cursusdag op onze website, kijk bij 'cursusdagen'.

Ik ben erg trots op het resultaat. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marjolein, gefeliciteerd met je boek. Natuurlijk wil ik dit boek ook graag ontvangen. Maar ik laat je wel weten wanneer ik weer thuis ben. Groetjes uit Spanje.
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je andere boekjes waren ook allemaal erg mooi, maar deze, deze is nog mooier!!! Zo smaakvol!!! De kaarten, labels, het blikje, etc. zijn stuk voor stuk een plaatje om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen