dinsdag 8 maart 2011

Creaties in het groen


Deze leuke creaties met mijn nieuwe groene vellen kwam ik tegen op verschillende blogs en in mijn mailbox. Bij deze creaties zijn de vellen met de groene bloemetjes meestal gecombineerd met achtergrondvel Marianne.

Addy werd geïnspireerd door mijn boek 'Veel liefs!' en maakte deze easel-kaart.





Els maakte deze beterschapskaart, waarbij ze een groen vlindertje combineerde bij het vel met de grijze kat.







Annette werd geïnspireerd door mijn bloempot kaart en maakte deze bloempotkaart met mijn nieuwe vellen.
En ook het leuke foto-boekje hieronder.











Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen? Een kaart, een spread, een decoratie. Laat het me dan weten, dan kan ik een link maken naar de mooiste creaties. Klik hier om me te mailen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten