maandag 7 februari 2011

Vakbeurs

Gisteren ben ik samen met mam en Marianne naar de vakbeurs in Arnhem geweest. Dat is een beurs waar groothandels die hobby-materialen en stoffen verkopen elk halfjaar hun nieuwe producten presenteren.


Ook mijn nieuwe vellen waren er te zien, bij twee verschillende stands. De groothandels hadden me gevraagd wat voorbeelden met mijn nieuwe vellen voor hun stands te maken.
Ik had die voorbeelden mee, dus die hebben we eerst naar de desbetreffende stands gebracht. Er werd enthousiast op gereageerd en ze werden gelijk in de stand opgehangen.
Natuurlijk had ik er van te voren foto's van gemaakt, die je in dit blogbericht ziet. Ook met de nieuwste kaarten van Romak heb ik kaarten gemaakt. Die zal ik morgen op mijn blog zetten.  









Nadat de voorbeelden afgeleverd waren, zijn we de beurs over gegaan om te zien wat er allemaal weer nieuw was. We hebben weer erg leuke dingen gezien! Her en der hebben we een order geplaatst. De komende weken zal het één en ander binnen komen.




Rond lunchtijd gingen we in het restaurant soep en een broodje gezond eten. Het was er lekker druk, maar aan het tafeltje van fijne collega's uit Zeeland en de Flevopolder vonden we een plaatsje. Met z'n zessen was het wat vol aan de kleine tafel, maar reuze gezellig. En we hebben weer bijgekletst en ideeën uitgewisseld met die collega's. Daarna was het weer tijd om de beurs over te gaan, waar we ook de nodige collega's in de gangpaden spraken.

Nadat we alles gezien hadden, gingen we weer huiswaarts. Met nieuwe inspiratie en een tas met producten om eens uit te proberen. Het was een geslaagde dag en we kijken uit naar al het nieuws dat binnenkort in de winkel zal liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten