woensdag 9 februari 2011

Leuke kaarten van mam

Deze kaarten maakte mam met mijn nieuwe vellen.
De afbeelding van het konijntje is gestempeld. De stempelafdruk is ingekleurd met distress inkt, in de kleuren van mijn nieuwe vellen. Voor de andere kaart liet mam zich inspireren door een kaart uit mijn boek 'Veel liefs!'.

Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen? Een kaart, een spread, een decoratie. Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties in dit blog plaatsen. Klik hier om me te mailen.

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heeft je moeder gemaakt! Ik vond het zo leuk om jullie op de beurs te ontmoeten. Het was ook zo toevallig: ik sta naar jouw nieuwe vellen te kijken en jullie lopen zomaar voorbij.
    Groetjes,
    Jacqueline Geurts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moeder heeft mooie kaartne gemaakt hoor.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen