maandag 23 augustus 2010

100-ste blogbericht!

Mei vorig jaar ben ik begonnen met dit blog. Dit is het 100-ste bericht dat ik schrijf over creatief bezig zijn, onze winkel, de vellen die ik ontwerp, kaarten maken en scrappen. En er is nog genoeg om over te schrijven. Over mijn nieuwe boek dat in oktober uitkomt, over de beurzen, cursussen, cursusdagen, aanschuifworkshops, nieuwe knipvellen en nog zoveel meer. Op naar de volgende 100!

100 zijn ook het aantal beoordelingen die we minimaal nodig hebben bij de wedstrijd voor beste zelfstandige winkel, zodat ons cijfer meetelt. Ik schreef al eens eerder over al die hartverwarmende reacties die we krijgen in de beoordelingen. Door al die hoge cijfers maken we een goede kans om provinciewinnaar te worden. Heb je nog niet gestemd? Tot 12 september kun je nog je beoordeling geven. Op onze website staat hoe. Zo help je ons aan die minimale 100 stemmen en maak je zelf kans op één van de prijzen, die door de organisatie van deze wedstrijd worden verloot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten