donderdag 25 februari 2010

Notitieboekje

Omdat je overal inspiratie en ideeën kunt krijgen, loop ik met een notitieblokje in mijn tas. Wanneer mij iets leuks te binnen schiet, noteer ik het. Zo staan er allerlei verschillende ideeën in dat boekje. Onderwerpen voor nieuwe knip-vellen, schetsen voor kaarten en lay-outs om mee te scrappen. Wat we zouden kunnen gaan doen met de cursusdagen, cursussen en aanschuifworkshops. Aantekeningen die ik maakte op de vakbeurs. Dingen die ik moet doen of mee moet nemen. Sommige krabbels zullen voor andere nietszeggend zijn, maar voor mij een bron van inspiratie of een goed geheugensteuntje.
Inmiddels zijn er al een aantal ideeën uit het boekje uitgewerkt of ingepland. En wie weet, staat het onderwerp van mijn volgende blog ook wel in dat boekje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten