woensdag 13 januari 2010

Kleurkeuze van de nieuwe collectie

Nog een paar dagen, dan komt de nieuwe collectie binnen...
Het ontstaan van zo'n collectie is een heel proces. Dit keer begon het met de keuze voor de kleur grijs. Ik zag het in het modebeeld en koos ervoor. Geen gemakkelijke keuze, dacht ik eerst. Wat is er nu grijs? Maar toen ik bij een vriendin ging eten, zag ik haar kat, een grijze. Een paar dagen later kreeg ik een mailtje van diezelfde vriendin. Ze mailde dat ik nog geen kat in de collectie had. Toeval?
Ik tekende een aantal vellen in grijs, wit en zwarte tinten. En toen ik van plan was om naar de drukker te gaan, begon het te sneeuwen. Tja, toen moest er ook maar een sneeuwpop in de collectie. Er kwamen nog 2 vellen bij.
Vorige week kreeg ik proefvellen van de drukker. Zodat ik alvast wat voorbeelden kon maken. Karton, lint, bloemetjes... Alles in zwart, wit en grijs. De resultaten kun je zien op de website. Voor de vellen moet je nog even geduld hebben, ze komen binnen een paar dagen. Houd de website maar in de gaten. Dan zul je binnenkort nog meer voorbeelden zien.

5 opmerkingen:

  1. Je hebt een goede keuze gemaakt, Marjolein! Ik kan niet wachten tot de nieuwe vellen er zijn.
    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vellen zijn het ook deze keer weer. Ik heb nu alweer zin om ermee aan de slag te gaan.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ik heb inmiddels voorbeelden gezien op de website, héél mooi. Marian en ik kijken al uit naar de cursusdag, op 13-2. Alice Roth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hebben zaterdag ook al een cursusdag gehad. Het was weer een gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat heb je een schitterende nieuwe knipvellen..zwart.wit grijs...ga er zeker kopen en mee werken...liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen