donderdag 17 december 2009

Witte wereld inspireert

Halverwege de nacht heb ik in de gaten dat het sneeuwt. Zonder te kijken hoe vol mijn batterij van mijn fototoestel is, schuif ik hem in de oplader. Je kunt maar beter voorbereid zijn. Ik kruip weer in bed en als ik 's morgens wakker wordt, hoor ik het al. De auto's rijden langzaam, dus de sneeuw ligt er nog.
Ik moet al vroeg in de winkel zijn, omdat de leverancier komt. Het fototoestel gaat mee en de eerste foto's van deze sneeuw zijn gemaakt.
Daarna loop ik weer naar huis. De verse sneeuw kraakt onder mijn schoenen. Deze witte wereld inspireert me.
Ik zou vandaag mijn nieuwe collectie naar de drukker brengen... Maar ja, inspiratie... En in de nieuwe collectie zit ook veel wit. Tja, het plan wordt gewijzigd. Er komt nog een vel bij, geïnspireerd op de sneeuw.

P.S. Terwijl ik dit blog tik, realiseer ik me dat ik vaker geïnspireerd ben op de weg van en naar de winkel. (Zie mijn blogbericht van 16 juni.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten