zondag 28 januari 2018

Wauw! Een miljoen pageviews!!!

Wauw! Gisteravond is er voor de miljoenste keer op mijn blog gekeken!
Misschien heb je de teller aan de rechterkant van mijn blog wel eens gezien. Die geeft het aantal pageviews aan. En die ging gisteravond over het miljoen.
Ik hield het al een tijdje in de gaten en vroeg me al weken van te voren af wanneer dat zou gebeuren. En dan is het op de verjaardag van mijn opa, over wie ik gisteren schreef. Wat bijzonder!

Op 1 mei 2009 plaatste ik mijn allereerste blogbericht.
Inmiddels is dit bericht, dat je nu leest, het 1263e bericht.
In die berichten gaf ik je inspiratie, schreef ik over nieuwe materialen, nodigde ik je uit voor onze aanschuifworkshops, cursussen en demonstraties. Soms kreeg je een kijkje achter de schermen.

De maand waarin er het meeste op mijn blog is gekeken, is november 2017. Er waren toen 32466 pageviews.

De meeste bezoekers (zo'n 78 %) komen uit Nederland.
De rest komt o.a. uit de Verenigde Staten, Rusland, België, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Oekraïne, het Verenigd Koninkrijk en Polen.


Ben je nieuwsgierig wat de meest gelezen berichten zijn?
Dit is de top 10:

10) Op de 10e plaats staat een bericht van een stap-voor-stap gestempelde kaart met kerkje.
Het bericht plaatste ik op 31 juli 2016, een paar dagen eerder had ik een demonstratie gegeven in de winkel en een kaart met een kerkje gestempeld. Tijdens die demonstratie had ik steeds foto's gemaakt, zodat ik jullie kon laten zien hoe je moet maskeren bij het stempelen.

 
9) Op 9 staat een blogbericht van 9 november 2016 met daarin kaarten met gestempelde huisjes, kerkjes en sneeuw...

Deze kaarten maakte ik naar aanleiding van een demonstratie, die ik op de KreaDoe had gegeven.
De stempels met de huisjes zijn van Leane Creatief. Je kunt ze met elkaar combineren en zo je eigen straatje maken.



8) Op 14 april 2012 plaatste ik een berichtje waarin we aftelden naar de cursusdag en ... naar de komst van ons eerste kindje.
In oktober 2012 werd onze Anna geboren en in september 2014 onze Siem.

Je ziet ze niet zo heel vaak op mijn blog, maar afgelopen zomer liet ik zien hoe fijn Anna en Siem aan het stempelen waren.


7) In 2016 ontwierp ik een paperbook met grijsgroene dessins erin.
Op 30 oktober 2016 plaatste ik een bericht op mijn blog van kaarten met sneeuwpoppen, waarbij ik dat paperbook had gebruikt.
De stans van de sneeuwman is van Eline Pellinkhof.


6) Op 6 staat een bericht, waarin ik laat zien dat je met een stans van een uil nog meer dieren kunt maken. Dat bericht plaatste ik op 27 januari 2013.

5) Op 5 staat het oudste bericht uit deze top 10, die is namelijk van 15 december 2009.

Het bericht gaat over kerstdecoraties maken tijdens aanschuifworkshops.


4) Op de vierde plaats staat een bericht van 1 november 2016.
Ook in dit bericht gebruiken we donkerblauwe stempel inkt, blauw Papicolor karton en witte gelpen. Zo'n fijne combinatie!
Ik maakte hiermee  4 kaarten met sneeuwmannen.


3) Op de derde plaats staat het meest recente bericht van deze top 10, een bericht van 8 januari 2018.
Door mijn oproep om op de stoel, die ik ontwierp voor Hartman te stemmen, zijn er ook heel veel mensen op dit blogbericht gekomen: Ik ontwierp een dessin voor een stoel van Hartman.

Helaas werd ik 2e, maar het was heel leuk en leerzaam om aan deze wedstrijd mee te doen.

 
2) Op de tweede plaats staat een blogbericht over een uil van foam. Dit bericht plaatste ik op 13 februari 2013.

Deze uilen maakten we met dik foam. Sinds kort is er dun foam verkrijgbaar. Daarmee kun je hele mooie bloemen maken. Binnenkort geef ik daar een cursus in. De geplande cursussen zitten vol, maar we gaan weer nieuwe data plannen voor deze cursus, waarbij we bloemen gaan maken van foam.


 
1) Veruit de meeste pageviews heeft een blogbericht van 4 mei 2016 over een cursus handlettering.
Toen was het een dagworkshop.
Inmiddels zijn onze cursussen over handlettering veranderd en duren ze zo'n 2 uurtjes. In een ochtend, middag of avond kun je kennismaken met handlettering en/of brushlettering.
In dit recentere blogbericht lees je meer over onze huidige handlettering cursussen. Kijk voor de data van een kortere cursus handlettering op onze website.


We zijn zo in de wolken met deze mijlpaal dat we deze week (t/m zaterdag 3 februari) bij besteding van € 25,- ons paperbook met de wolken cadeau geven. Dat is zowel in de webwinkel, als in de winkel.

Op naar het volgende miljoen!
Gaan jullie door met het lezen van mijn blogberichten?
Dan ga ik door met het maken van nieuwe blogberichten.
Er zijn al weer een paar berichten in de maak...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten