dinsdag 22 augustus 2017

Cursus 'Kaarten met bloemen en planten', deze 4 kaarten maakten we met de nieuwe knipvellen


Speciaal voor de cursus 'Kaarten met bloemen en planten maken' ontwierp ik nieuwe knipvellen en dessinvellen.
En omdat cactussen en tropische bladeren op het moment zo populair zijn, tekende ik die. Hieronder zie je de vellen met cactussen (en tuingereedschap) en de vellen met tropische bladeren.
Daarbij maakte ik 2 dessin-vellen, een groene en een lavendel-blauwe. Uiteraard weer met het populaire stipjes-dessin.

In dit blogbericht laat ik de 4 kaarten zien, die we maakten tijdens de cursus 'Kaarten met bloemen en planten'.





Voor deze kaarten gebruikten we o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine vellen: cactus, tropische bladeren, groen dessin, lavendelblauw dessin
- stans kanten rondje
- stans hibiscus
- stans bloemetjes
- stans (en stempel) 'Groetjes'
- stempel 'Fijne verjaardag'
- embossingfolder muur
- embossingfolder silhouet met meisje
- crystal drops ivory seashell
- koord

Maar de knipvellen bleken ook geschikt voor de cursus 'Zomerse kaarten'.
En ook bij de cursus 'Kerstkaarten' gebruiken we de groene en de lavendelkleurige dessin-vellen. Heb je interesse in de cursus 'Kerstkaarten'? Op onze website vind je de beschikbare data.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat superleuk Marjoleine, vind het weer prachtig bij elkaar passen !
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi weer deze kaarten. Ik kom op cursus op 5 september dus kan dan weer wat nieuwe vellen kopen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen