woensdag 16 november 2016

Een gehaakt Pietje


Zoals jullie misschien wel weten, hebben we van die leuke Funny-haak-pakketten in de winkel. Ze zijn ontworpen door Ilse Scheffer.
Ik haakte er eerder al een paar. Vandaag laat ik jullie dit Pietje zien, dat ik onlangs haakte.

In het 'Pietje-pakket', dat Ilse samenstelde, zit het patroon van het Pietje, het patroon van de kleertjes (een meisjes- en een jongensvariant), haakkatoen voor het lijfje, oogjes, veertjes, knoopje, vilten bloemetje, kant voor een kraag en een lintje. Om de kleding te maken kun je de restjes van andere pakketten gebruiken.

Ik gebruikte ook restjes, die ik over had van andere pakketten. Het donkerblauw van de muts is van konijn Sam, het lichtblauw van Funny Annayi en het oker van de Funny Owl set.

Ilse is trouwens ook bezig met het maken van een patroon van Sinterklaas. Daarover hoor je later meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten