woensdag 7 september 2016

4 winterse kaarten met sneeuwpopjes


Vandaag zie je op mijn blog 3 winterse kaarten, met sneeuwpopjes erop.
Ook deze kaarten zijn weer gemaakt met mijn nieuwe paperbloc.

De sneeuwpopjes zijn gestempeld. Eerst stempelde ik ze op wit karton. Dat knipte ik uit met een klein randje eromheen. Daarna stempelde ik op rood karton. Ik knipte de hoed uit (zonder randje eromheen) en plakte het op het sneeuwpopje.
De sneeuw is gemaakt van wit karton, dat gescheurd is.
De kerstbomen zijn gestempeld op verschillende dessins van het nieuwe paperbloc.




Je kunt het natuurlijk in allerlei kleuren uitwerken, zoals je hierboven ziet.

Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- paperbloc Marjoleine's huisjes
- stempel sneeuwpopje
- stempel kerstbomen
- stans kerstboom
- stempel 'wintertijd'
- zwart / wit koord

Op zaterdag 10 september geef ik in de winkel een demonstratie met mijn nieuwe paperbloc.

1 opmerking:

  1. Je hebt al veel toffe kaarten laten zien met je mooie papier! Zo ook deze laatste serie weer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen