maandag 15 augustus 2016

2 kaarten met een kerstboom, met stap-voor-stap hoe je de kerstboom maakt


Vorige week zag je al wat voorbeelden, die ik maakte tijdens de demonstratie met de nieuwe producten van Leane Creatief.
Vandaag laat ik jullie 2 kaarten zien, waarbij ik een stempel van een kerstboom en een bijpassende stans gebruikt heb. (Je kunt de stans en de stempel ook los van elkaar gebruiken.)


stempel
stans



Ik laat je stap voor stap zien hoe je de kerstboom maakt.
Stempel de kerstboom.


Plaats de stans over de stempelafdruk. Zet eventueel de stans vast met masking tape.
Stans de kerstboom uit.



Leg een kladpapiertje onder je kerstboom en stempel de slinger.


Stempel ook de kerstballen.


Spons de randjes met groene inkt.


Nu nog een kaart maken met de kerstboom.



Bij de kaart hierboven heb ik rode ballen gemaakt. De sterretjes op de rand heb ik ook gestempeld en toen heb ik ze met een klein randje eromheen uitgeknipt. Die stempeltjes van de sterretjes zitten ook in de stempelset.

Tijdens de cursus 'kaarten maken met nieuwe producten van Leane' maken we ook een kaart met een kerstboom. Die is weer anders.
Heb je ook zin in deze cursus?
Op onze website, bij 'cursussen' kun je zien welke dagen er nog beschikbaar zijn.

Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- stempel kerstboom
- stans kerstboom
- stempelinkt
- paperbloc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten