maandag 4 juli 2016

4 kaarten, gemaakt tijdens de demonstratie boxcards


Afgelopen zaterdag zat ik te demonstreren in de winkel.
Ik maakte boxcards met een nieuwe stans van Marianne Design.
Met deze stans kun je heel veel diepte maken in een kaart. Het is net een soort theatertje, waarin je een tafereeltje maakt.
En bij die stans van dat 'theatertje' zitten ook nog allerlei kleine stansjes met bloemen, takken, appeltjes, lampionnetjes e.d. om de kaart aan te kleden, passende bij de seizoenen.

Ik maakte de kaarten die je in dit blogbericht ziet.





De hartjes in de bloemetjes maakte ik met de stans van de oogjes van de panda. Tijdens het stansen gebruikte ik easy connect tape op de achterkant, zodat ze heel makkelijk op de bloemetjes te plakken zijn.
De lampionnetjes plakte ik met tacky glue in de bomen.







Als je zo'n boxcard maakt, dan snijd je een passe-partout uit de voorkant van de kaart. Dat figuur dat je eruit snijd, kun je ook weer gebruiken.
Bij de kaart hierboven heb ik de passe-partout gebruikt, die ik overhield van de kaart met het paard.

De stansen die ik gebruikte bij deze kaarten zijn:
- boxcard
- gras
- paard
- panda
- boom
- fiets
- kleine vlindertjes

Verder gebruikte ik bij de kaart van de panda het paperbloc 'la Provence' en bij de andere kaarten het paperbloc 'Fleurique'.

Wil je graag een cursus volgen, in het maken van zulke boxcards?
We geven er cursus in. Alle data vind je op onze site, bij 'cursussen'.

Tijdens deze demonstratie kon je ook mee doen aan een gratis make-and-take. De kaartjes, die we maakten, zie je later deze week.

Binnenkort geven we nog een paar demonstraties.
Eentje op zaterdag 23 juli, dat is tijdens de Summer Sale (20 t/m 23 juli).
En de andere op zaterdag 5 augustus, dat is tijdens een aanschuifworkshop. Ik laat 5 augustus de nieuwe producten van Leane Creatief zien.

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk zeg! Dat paard met die appel in de mond! Super. Dank Marjoleine voor al je mooie voorbeelden op je blog! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo wat gaaf!!!! Maandagavond kom ik op de workshop.... Hopelijk maken we de panda....😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen