dinsdag 16 februari 2016

Workshop geven bij de groothandel


Afgelopen zondag mocht ik een workshop geven bij een groothandel, die sinds kort wat van mijn knipvellen in hun assortiment heeft.


Marianne en ik gingen er al vroeg heen, zodat we op ons gemak de kraampjes konden inrichten.
Er was een kraampje voor de workshop en een kraampje, waar ik mijn knip-vellen en wat voorbeelden kon laten zien.

Terwijl ik de kraampjes inrichtte, ging Marianne de stroken voor de kaarten snijden.


Deze dag was georganiseerd voor de klanten van de groothandel. Er kwamen dus allemaal winkeliers, die een hobbyzaak hebben.
Er waren verschillende workshops, waar de winkeliers aan konden deelnemen.

Bij mijn workshop gingen we aan de slag met mijn knip-vellen met de paarse bloemetjes, gecombineerd met nieuwe stansmallen.
Die nieuwe stansmallen zijn nog zo nieuw, dat ze pas in april verwacht worden.
Gelukkig stuurde de groothandel me een paar weken geleden alvast wat samples, zodat ik daarmee aan de slag kon. En een voorbeeld voor de workshop kon maken.
We gebruikten een alfabet-stans en een stans van een kader, daarmee maakten we zo'n kaart, die je hieronder ziet.


De kaart, die bij mijn workshop gemaakt kon worden.




Heel wat winkeliers schoven bij mij aan om een kaartje te maken. Ondertussen wisselden we ervaringen uit en kletsten ik met de dames over de winkel en het geven van cursussen.
Het was heel gezellig!

Marianne volgde ondertussen ook wat workshops en kwam zo nu en dan even haar werkstukken laten zien.



Hieronder zie je wat voorbeelden, die ik in mijn kraampje had staan.


Met transparante sheets maakte ik deze kaarten, die je hierboven en hieronder ziet.
Als je de cursus 'Transparante kaarten maken' bij me hebt gevolgd, herken je de modellen misschien wel.


Ook bij de kaart hierboven en hieronder gebruikte ik die nieuwe alfabet stans.
Het is een hele handige stans. Sommige letters, die veel gebruikt worden, staan er dubbel op.



De blauwe kaarten hierboven liet ik je al eerder zien, in dit blogbericht.
Ook had ik nog kaarten met fietsen en paarse kaarten mee, die liet ik ook al eens eerder zien.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat de beurs een succes was. Ik vind je kaarten altijd zo mooi en dus ook deze allemaal!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen