dinsdag 2 februari 2016

6 gestempelde Hollandse kaarten


Afgelopen zaterdag zat ik te demonstreren met nieuwe producten in de winkel.
Zondag liet ik jullie al wat kaarten zien, die ik maakte met de dieren stansen van Eline Pellinkhof.
Maar ik maakte ook nog deze Hollandse kaarten.


De afbeeldingen zijn gestempeld met nieuwe Hollandse stempels.
Ik gebruikte blauwe stempelinkt om mee te stempelen en om de randjes wat blauwer te maken.
De witte accenten tekende ik met witte gelpen.




kadokaartje

De stempels met de Delfts blauwe tegeltjes zijn ook erg leuk.
Na het stempelen en tekenen van de accenten, sneed ik ze uit en plakte ze met foamtape op de kaarten.



Ik gebruikte de volgende materialen:
- Hollandse stempels: Hollandse set en Delfts blauwe tegeltjes
- blauw en hagelwit karton
- blauwe inkt
- sponskwast 
- witte gelpen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten