donderdag 7 mei 2015

Kaarten en doosje, gemaakt tijdens de demonstratie


Afgelopen zondag was er een Lentefair in Abbekerk. Ook wij waren open.
Het was een gezellige dag! Bedankt voor jullie komst!

Ik zat te demonstreren met de nieuwe producten van Marianne Design.
Ik maakte o.a. de kaarten met het volkswagen-busje, die je hierboven ziet.
Het busje kun je uit allerlei kleuren stansen. Ik besloot om band te gebruiken, waar een volkswagen busje op staat. Het busje stanste ik uit dezelfde kleuren als het band.
Van het anjerwitte busje knipte ik een stuk af en plakte het op het blauwe / roze busje.
Ik legde het stansje weer over het uitgestanste busje en tekende met zwarte pen wat accenten.

Gebruikte materialen:
- stans volkswagen-busje
- Marjoleine-vel met grijze stippen
- stans cirkel
- stempel 'Fijne Vakantie!'
- zwarte pen en witte pen
- band met volkswagen-busjes
- zwart / wit koord



Ook maakte ik nog deze dokterstas.
Daarvoor gebruikte ik:
- een stans van een stethoscoop, pillen en een pleister
een stans van een dokterstas, thermometer en injectiespuit
- bruin / wit koord
- bij de pleisters gebruikte ik echt verband

Ik was geïnspireerd door een blogbericht van Judith. Zij had het patroon van Betty.

Ook maakte ik nog kaarten met de nieuwe stansmallen van Eline Pellinkhof. Die laat ik jullie binnenkort zien.


2 opmerkingen: