woensdag 29 april 2015

Olifantjes en girafjes van Eline Pellinkhof


Vorige week kwamen de nieuwe producten van Marianne Design binnen. Er zitten heel veel leuke stansen bij.
O.a. van Eline Pellinkhof. Met een olifantje, schaapje, giraffe en een baby.
Maar ook een prachtig paperbloc ontworpen door Eline.

De dames die zaterdag meededen aan de cursusdag kregen de primeur.
Zij maakten allemaal een spread met een olifantje en een giraffe erop.
Op de foto's hieronder, zie je ze aan het werk en daaronder zie je hoe de spread is geworden. (De foto's moeten er nog op.)



Met de mallen kun je ook kaarten maken.
De kaarten, die je hieronder ziet, maakte ik ermee.
Zijn ze niet schattig?



En (o, wat fijn!) ik mag er mee werken tijdens de demonstratie van 3 mei.
Op 3 mei is er namelijk een Lentefair in Abbekerk. Dat is van 11.00-16.00 uur.
Ook onze winkel is open.
Er is een aanschuifworkshop, een gratis 'make-and-take', aanbiedingen en een demonstratie met nieuwe producten.
En daar laat ik je dus de nieuwe stansen van Eline zien. Maar ook nog andere nieuwe producten.

Klik op deze afbeelding om het groter te zien.

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief en leuk gemaakt! Compliment.
    Ook je kaarten met materialen van Leane waren prachtig. Zo mooi hoe je de embossingfolders hebt gebruikt!! Ik zag ze op Leanes blog.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou graag dat je voor mij maken giraffe totaal 30 stuks als je kan dat moet ik snelle geboortekaartjes maken voor mijn dochter die inverwachting x liefs marita van oosten

    BeantwoordenVerwijderen