woensdag 15 april 2015

Doodlen met stempels


Afgelopen weekend stonden we op het stempel-event ART Specially in Nijkerk.
Voor die beurs had ik een heleboel doodle-voorbeelden gemaakt met behulp van de doodle stempels van Leane Creatief. Ik gebruikte een bloem in een pot, een boom en een vlinder. Je ziet ze hieronder afgebeeld.
De stempels kun je zo gebruiken, maar je kunt de vlakken ook invullen met kleine doodletjes.
Doodle wel met een watervaste pen, want dan kun je de afbeelding daarna inkleuren met distress-inkt.




Kadolabeltje

De boom van de kaart hierboven is uitgeknipt en met foamtape op de kaart geplakt.






Wat zijn het toch leuke stempels om mee te doodlen!

Bekijk de kaarten meer eens goed om te zien hoe ik ze doodlede.
Ook de randjes tekende / doodlede ik zelf.





Kadolabeltje












Hieronder heb ik op de kaart de afbeelding van de bloem in de pot eerst gestempeld. Ik doodlede en kleurde de steeltjes.

De afbeelding stempelde ik nogmaals en ik doodlede en kleurde het. De bloemen, blaadjes en de pot knipte ik uit en plakte ik met foamtape op de kaart.


Wil je ook eens doodlen?
We geven er weer een cursus in. Er worden weer andere kaarten gemaakt, dan die van de cursus  'doodlen' in maart.

Deze cursus wordt gegeven op maandagavond 1 juni, donderdagochtend 4 juni, dinsdagavond 9 juni of vrijdagmiddag 12 juni.
Bekijk voor meer informatie ons cursusprogramma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten