donderdag 4 september 2014

Kaarten met bloemen bij het muurtje


Vorige week liet ik al wat kaarten van Trijntje zien. Maar ze mailde me er nog meer. Die laat ik jullie vandaag zien.
Trijntje liet zich inspireren door de kaarten, die je hier ziet. Ze maakte ze in allerlei kleur-varianten.


Trijntje gebruikte o.a. de volgende materialen:
- muurtjes-mal
- Marjoleine-vellen: zwart-witte bloemetjes, gele bloemetjes, babyblauwe bloemetjes, paarse bloemetjes, green dot, black dot, grey dot, Den Haag (paarse stip)
- stempel tak
- pons vlinder


2 opmerkingen:

  1. Bloemetjes doen het altijd goed, ze zijn dan ook prachtig om te zien!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjolein. Leuk dat de dor mij gemaakte kaarten op je blog staan. Had ik bijna even gemist. Leuk hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen