maandag 23 juni 2014

Kaart met een huisje maken tijdens de aanschuifworkshop van 27 en 28 juni


Gisteren ging ik aan de slag om iets te maken voor de aanschuifworkshop van deze week.
Ik had op Pinterest een leuke kaart gezien met bomen. Dat nam ik als uitgangspunt. Ik bedacht dat het wel leuk zou zijn om er een huisje bij te stansen.
Uiteindelijk is het deze kaart geworden voor de aanschuifworkshop van deze week.
Misschien maken we ook nog andere varianten. Met andere kleuren of voor een scrappagina. Houd ons blog maar in de gaten, dan zie je het wel voorbij komen.

Deze aanschuifworkshop is vrijdag 27 juni van 10.00-17.00 uur en zaterdag 28 juni van 10.00-16.00 uur. Je hoeft niet te reserveren, als er plaats is, kun je aanschuiven.

Ga je liever thuis aan de slag?

Ik gebruikte de volgende materialen:
- Stans huisje (inclusief wolkenrand)
- Cirkelstans (voor de bomen)
- Bloemenpons
- Kraftkarton
- Papier blok: Eline's fresh flowers
- Marjoleine-vel: babyblue dot
- stempel voor de tekst op de kaart 

Het patroon van de boomstam vind je op onze website, bij 'werkwijzes'.  

P.S. Wil je je ook laten inspireren door pinterest? Neem dan eens een kijkje op onze pinterest-pagina en ga ons volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten